Previous
Next

در آزمایشگاه های کنترل کیفی، تحقیقاتی و سنتز به عنوان اصلی ترین مواد مورد استفاده محسوب می شوند به طوری که تمام وسایل و دستگاه های آزمایشگاهی آنالیز شیمیایی جهت کالیبره نمودن و تنظیمات و تجزیه و تحلیل اجزای سازنده یک ماده به مواد آزمایشگاهی نیاز دارند.
گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی روی بسته بندی کنار نام ماده و مشخصات شیمیایی و فرمول آنها درج می شود که به گونه ای معرف درصد خلوص شان نیز می باشد.
مواد شیمیایی آزمایشگاهی از لحاظ فرمول شیمیایی و ماهیت با مواد صنعتی و خوراکی موجود در بازار یکسانند، اما مواد در گرید و خلوص آزمایشگاهی معمولا دارای درصد خلوص بالا می باشند.
این مواد بر اساس کاربردشان و نیاز مصرف کنندگان در گرید های مختلفی که هر کدام درجه خلوص مختص خود را دارند از قبیل گرید های Extra pure – GR – ACS – HPLC – BioChemistry طبقه بندی می شوند.

در گریدهای Pure, Extra Pure, Ultra Pure
باخلوص تجریه ایAnalytical Reagent
در گریدهای HPLC, GC, Spectroscopy, Pesticide Residual, IC
اسیدهای خالص هیدروکلریک، نیتریک، سولفوریک و هیدروفلوریک اسید مخصوص کار با دستگاه ICP-OES

این مواد به دلیل داشتن تنوع و تکثیر در صنایع زیادی بکار می روند که عبارتند از:

شرکت نوین شیمیار با بیش از 18 سال سابقه رسمی و تجربه در امر واردات و صادرات مواد شیمیایی و با کادری متخصص و مجرب و دارا بودن دفاتر تجاری در کشورهای ترکیه ، هند و آلمان در حال ارایه خدمات بازرگانی تامین مواد شیمیایی به کارخانجات صنایع شیمیایی، پالایشگاهها، صنایع پتروشیمی، دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی می باشد. شرکت با دارا بودن نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت Loba Chemie هندوستان درحال واردات و تامین نیازمندی های مشتریان خود بصورت محموله های وارداتی هوایی و دریایی می باشد.