دستگاه آنالیز شیمیایی
دستگاه آنالیز شیمیایی
دستگاه آنالیز شیمیایی

دستگاه آنالیز شیمیایی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی آنالیزشیمیایی و سنجش های کمی و کیفی مواد شیمیایی بیش از بیش متکی به دستگاه ه آنالیز شیمیایی می باشد

دستگاه های آنالیز شیمیایی که در دو دسته طیف سنج ها و کروماتوگراف ها تقسیم می گردند بر پایه اصول شیمیایی، الکترونیک، کامپیوتر و اپتیک ساخته شده و توانایی سنجش و اندازه گیری مقادیر بسیار اندک واکنش های شیمیایی را تا حد قسمت در بیلیون و یا پایین تر را دارا می باشد.

شرکت نوین شیمیار عرضه کننده انواع دستگاه آنالیز شیمیایی با توانایی های اثبات شده و بی نظیر بوده و طی سالیان فعالیت خویش نیاز بسیاری از مراکز تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی را در زمینه تهیه، راه اندازی، آموزشی و کاربرد دستگاه های آنالیز شیمیایی برطرف نومده است.

پاره ای از این دستگاه ها که جزو پرفروشترین های این شرکت میباشد به قرار زیر می باشد :

از آنجایی که این قبیل دستگاه ها بسیار گران قیمت بوده و تهیه آنها بخش زیادی از سرمایه ثابت شرکت ها و موسسات تحقیقاتی را می طلبد استفاده مجدد از این دستگاه ها به صورت باز سازی شده و Refurbushed در اغلب کشورها بسیار مرسوم می باشد.

بدین ترتیب شرکتهای معتبر و بزرگی مانند labexchange در کشور آلمان دستگاه های مذکور را تهیه نموده و پس از بازسازی و انجام تعمیر و تعویض قطعات لازم مجدد آنها را همانند زمان تولید قابل بهره برداری و استفاده مینماید.
این دستگاه ها سپس همانند دستگاه نو با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش رسیده و سالیان متمادی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شرکت نوین شیمیار با اخذ نمایندگی رسمی انحصاری از شرکت Labexchange طی سالیان متمادی این قبیل دستگاه ها را با قیمت نصف یا یک سوم دستگاه نو عرضه نموده و به همراه تیم فنی و پشتیبانی خویش نیاز بسیاری از مشتریان این خدمات را با کمترین هزینه برطرف نموده است.

خریداران این قبیل دستگاه ها علاوه بر پرداخت هزینه بسیار کمتر در مصرف و باز یافت مواد اولیه فلزی و پلاستیکی و بعضا آلاینده بکار رفته در ساخت این دستگاه ها نیز صرفه جویی نموده و کمک شایانی به حفظ منابع تجدید ناپذیری و جلوگیری از آلودگی محیط زیست می نمایند.

قابل توجه است که استفاده از دستگاه های Refurbished به هیچ عنوان مربوط به کشورهای فقیر و یا در حال توسعه نمی باشد و امر بسیار شایانی در کشورهای توسعه یافته می باشد که توجه بیشتری به حفظ منابع و سرمایه ها دارند.