تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی

شرکت نوین شیمیار طی سالیان فعالیت خویش اقدام به تامین تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی جهت مراکز تحقیقاتی و صنعتی نموده و در این راستا با توجه به هزینه های گزاف تهیه دستگاه های نو و محدودیت های ایجاد شده ، اقدام به تامین دستگاه های دست دوم با کیفیت بالا و دارای گارانتی نیز نموده است .
جهت نیل به این هدف شرکت نوین شیمیار نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت آلمانی Labexchange را به عهده دارد که به عنوان بزرگترین منبع دستگاههای آنالیتیکال دست دوم در جهان ، سالهاست در این عرصه فعالیت می نماید.
شرکت Labexchange کلیه دستگاههای آزمایشگاهی را با معتبر ترین برندها از سطح اروپا جمع آوری نموده پس از کنترل کیفیت و اطمینان از عملکرد با یکسال گارانـتی در اختــیار مشتریان قرار میدهد. این دستــگاه ها علاوه بر کیفیت از قیمت بسیار مناسبـی در مقایسه با دستگاه نو برخوردار هستند که سبب گشته مشتریانی از کلیه کشورها خواستار آنها باشند.

تعمیرات و خدمات تجهیزات آزمایشگاهی و دستگاه ها

شرکت نوین شیمیار طی سالیان فعالیت خویش به عرضه دستگا ه های ریفربیشد (بازسازی شده) از برندهای متنوع وسالهای مختلف و هم چنین دستگاه هایی که از چرخه تولید خارج شده اند پرداخته است.
این مهم بدون برخورداری از تیم فنی متخصص ومتبحر امکان پذیر نبوده است.
متخصصین این شرکت توانایی انجام تعمیرات دستگاه های پیچیده تجزیه شیمیایی و نیز دستگاه های آزمایشگاهی حرارتی و مکانیکی را دارا می باشند.
این خدمات شامل تعمیرات و خدمات نصب و راه اندازی و آموزش دستگاههای آنالیتیکال از قبیل :

جذب اتمی ICP - GC - GCMS - HPLC - ICPMS - UV-VIS و ...
که شامل برند های WATERS - AGILENT - VARIAN - PERKIN ELMER
دستگاه های حرارتی و مکانیکی از قبیل انواع هات پلیت استیرر ، آون ، کوره ، شیکر و ... را ارائه می نماید

شرکت نوین شیمیار آمادگی خویش را جهت ارائه چنین خدماتی به کلیه متقاضیان اعم از مشتریان و سایر مجموعه هایی که حتی دستگاه را از این شرکت خریداری ننموده اند ، اعلام می نماید.
کلیه موارد عیب یابی ، تعمیر و راه اندازی با رعایت موارد ایمینی و استفاده از قطعات استاندارد و اورجینال صورت میگیرد.

دانشگاه های:

تهران، فردوسی مشهد، شهید بهشتی، لرستان، زابل

آزمایشگاه های همکار:

عمران زیست آزما، آزمون صنعت سبز، پایش زیست مبنا، کیمیا شنگرف پارس، زرآزما

دارو سازی های:

روناک دارو، زردبند، بهنودژن، واریان فارمد، آرنیکا سلامت، آسا دارو

شرکت های معدنی:

زرمعدن اختران، مس زرمهر، مس برد اسکن، کومه معدن پارس، زنوبرایرانیان، زرشوران، طلای موتر، ذوب روی اصفهان، عایق طوس خودرو، آریا داد فراور، گسترش روی ایرانیان، مفتاح صنعت

شرکت های تولیدی:

سم ماهر شیمی، سم خوشه، پترو کیمیای ابن سینا، کیمیاآریانا اسانس، زلال آب ایران، انرژی سمنان، شیمیایی مجللی